https://youtu.be/GC7ALsQdQKc


i spent a month feeling sorry

我花了一個月感到抱歉

and 20 days all alone

還有孤獨度過20

2am drinking coffee

在凌晨2點喝著咖啡

just so i could let you know

只為了讓你知道

we’re not the way that we should be

我們不一定要照著我們應該的樣子

i’m really done feeling low, but

但我真的感到情緒低落

making it right isn’t easy

把事做對並不容易

oh, no

哦不


how do i fall asleep

我怎麼睡著了

when you don’t call me?

你何時開始不打電話給我

can’t put my phone down

我不能把手機放下

conversations,

對話

i know we hate ‘em

我知道我們討厭他們

can’t go to bed now,

現在不能睡覺

i keep waiting for your call

我依然等著你的電話


so i stay up

所以我熬夜

hopin’ you and i

希望你和我

we can make up

我們可以彌補

spendin’ every night

每晚都在度過

feeling love drunk, love drunk

感到愛昏頭了 愛昏頭了

over and over i’m still not tired

一次又一次但我還是不會累

stay up

熬夜

wastin’ all my time

浪費我所有的時間

‘till we make love

直到我們做愛

baby, you and i

寶貝 你和我

we got love drunk, love drunk

我們都愛昏頭了 愛昏頭了

over and over i hope you’re mine

一次又一次我希望你是我的


sleeping around with our memories

伴隨著我們的回憶入睡

forget about what we used to be, yeah

是的 忘了我們曾經的模樣

chasing you down with some jealousy

帶著一些嫉妒追隨你

another round, never got enough

一次又一次 永遠都不夠

i guess missed my shot but

我想我錯過了我的機會但

i can’t let go of the things we wanted

我不能放棄我們想要的東西

dreaming away i fought it

在夢中我與之戰鬥

oh, no

哦不


how do i fall asleep

我怎麼睡著了

when you don’t call me?

你何時開始不打電話給我

can’t put my phone down

我不能把手機放下

conversations,

對話

i know we hate ‘em

我知道我們討厭他們

can’t go to bed now,

現在不能睡覺

i keep waiting for your call

我依然等著你的電話


so i stay up

所以我熬夜

hopin’ you and i

希望你和我

we can make up

我們可以彌補

spendin’ every night

每晚都在度過

feeling love drunk, love drunk

感到愛昏頭了 愛昏頭了

over and over i’m still not tired

一次又一次但我還是不會累

stay up

熬夜

wastin’ all my time

浪費我所有的時間

‘till we make love

直到我們做愛

baby, you and i

寶貝 你和我

we got love drunk, love drunk

我們都愛昏頭了 愛昏頭了

over and over i hope you’re mine

一次又一次我希望你是我的

arrow
arrow
    文章標籤
    中英歌詞
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Channn57 的頭像
    Channn57

    Channn57的部落格

    Channn57 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()