https://youtu.be/vVdDs54DFMw


I wanna focus on you and forget my past

我只想專注於你還有忘了我的過去

You've been on my to do list and we can't change that

你一直在我的待辦清單中 我們還不能改變


I just wanna be your cure

我只想成為你的解藥

I just wanna be, wanna be

我只想當 只想當

Be the one who's here for you

成為那個待在你身旁的人

I just wanna be, wanna be

我只想當 只想當


I can be your Nirvana, if you wanna

如果你願意 我可以成為你的涅槃

Breathe me like marijuana, if you gotta

如果你要 我可以像大麻一樣讓你吸

I can be a shoulder to cry on, rely on

我的肩膀可以成為你哭泣時的依靠

I just wanna be your cure

我只想成為你的解藥

I just wanna be, wanna be yours

我只想成為 成為你的


Don't wanna be a shrink and tell you what to think or tell you how to feel

我不會退縮還有告訴我你的想法和感受

But I can be your root so cover in the tree and we can make it real

但我能成為你的歸宿而且我們能讓此成真


I just wanna be your cure

我只想成為你的解藥

I just wanna be, wanna be

我只想要 想要

Be the onе who's here for you

成為那個待在你身旁的人

I just wanna be, wanna bе

我只想要 只想要


I can be your Nirvana, if you wanna

如果你願意 我可以成為你的涅槃

Breathe me like marijuana, if you gotta

如果你要 我可以像大麻一樣讓你吸

I can be a shoulder to cry on, rely on

我的肩膀可以成為你哭泣時的依靠

I just wanna be your cure

我只想成為你的解藥

I just wanna be, wanna be yours

我只想要 想變成你的


Boys don't cry, but that's a lie

男孩別哭 但那是個謊言

'Cause you're the only one that's saving me from my life

因你是唯一能把我從人生中拯救出來的人

I can be a shoulder to cry on, to die on

我的肩膀可以成為你哭泣時的依靠

I just wanna be your cure

我只想成為你的解藥


I can be your Nirvana

我可以成為你的涅槃

Believe me when I say I wanna

當我說我想要時請相信我

I can be a shoulder to cry on, rely on

我的肩膀可以成為你哭泣時的依靠

I just wanna be your cure

我只想成為你的解藥

I just wanna be, wanna be

我只想要 只想要

I just wanna be your cure

我只想要成為你的解藥

I just wanna be, wanna be yours

我只想要 想要成為你的

arrow
arrow
    文章標籤
    中英歌詞
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Channn57 的頭像
    Channn57

    Channn57的部落格

    Channn57 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()