https://youtu.be/5GtOMe6G6-4


I'm a bit of a mess

我思緒有點亂

I'm a washed up drop out wreck

我就像被摧毀一樣

But I hope for the best

但我希望能變好

Not a lot going on for me now

現在對我來說沒什麼

There could always be less

永遠都像少了什麼

I bet it's on the tip of your tongue girl

我敢跟你打賭你說的女孩

But give me a guess

但讓我猜猜

Did I blow my shot? Did I lose you?

我該嘗試看看嗎 我會不會失去你


I know that I've always let you down

我知道我總讓你失望

But I'm needing you needing you

但我需要你 需要你

I swear that one day I'll come around

但我發誓有一天我會變好

So I'm asking will you help me yeah

所以我問你你會幫助我嗎


Oh-oh baby

Won't you keep me on track

你不會拉我走回正途嗎

I've been messed up for awhile

我已經搞砸了一陣子

And I'm trying to get back

但我嘗試改善一切


Oh-oh baby

I've been way out of line

我曾經越界

I will be the one you need

我會成為你需要的那個人

But it's gonna take time

但我還需要一些時間


I'm only...

我是唯一

Only human

唯一的人

Don't leave me

別離開我

Only human

唯一的人

Don't leave me

別離開我


I know in your head

我知道你的想法

You think you're a disaster

你認為你是一場災難

An actor never fit for the roll you play

而演員都無法扮演你的角色

But trust me I don't care either way

但相信我 我根本不在乎

If you need me I'll stay

如果你需要我 我會留下


I know that I've always let you down

我知道我總是讓你失望

But I'm needing you needing you

但我需要你 需要你

I swear that one day I'll come around

我發誓有一天我會變得更好

So I'm asking will you help me yeah

所以我問你 你願意幫我嗎


Oh-oh baby

Won't you keep me on track

你不會拉我走回正途嗎

I've been messed up for awhile

我曾經搞砸一陣子

And I'm trying to get back

但我嘗試變更好


Oh-oh baby

I've been way out of line

我曾經越界

I will be the one you need

我會成為你需要的那個人

But it's gonna take time

但我需要一些時間


I'm only...

我是唯一

Only human

唯一的人

Don't leave me

別離開我

Only human

唯一的人

Don't leave me

別離開我


Oh-oh baby

I've been way out of line

我曾越界

I will be the one you need

我會成為你需要的那個人

But it's gonna take time

但我還需要一點時間


I'm only human

我是唯一的那個人

arrow
arrow
    全站熱搜

    Channn57 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()