記得這是某個美妝的廣告歌,當時無意間聽到就決定找出這首歌,之後就是無限循環播放('')

https://youtu.be/q4Omssd8Z1Y


Love is a kiss

愛是一個吻

Love is a risk

愛是一個風險

Love might be our redemption

愛可能是我們的救贖

Love is on time

愛要及時

Love is not blind

愛不是盲目的

Love might be our addiction

愛可能會讓我們上癮


Let's make some noise

來製造一些噪音狂歡

Give it away

把不好的都丟去一邊

You call me craze

你讓我陷入瘋狂

That's why you stay,

這就是為什麼你在我身邊


Takes love to know love, doesn't it

帶著愛去了解愛 不是嗎

Maybe we should love for the fun of it?

也許我們該為了快樂而去愛

Ooh baby for the fun of it

喔寶貝為了快樂而去愛

La-la-la-la-la-love you all day like

整天愛你就像

Takes love to know love, doesn't it

帶著愛去了解愛 不是嗎

Maybe we should love for the fun of it?

還是我們應該為了快樂而去愛

Ooh baby for the fun of it

喔寶貝享受在其中吧

La-la-la-la-la-love you all day

就想整天都愛著你


Wild love

瘋狂的愛

Ooh will you give me wild love?

你會給我你瘋狂的愛嗎

Ooh I got your wild love

我得到你瘋狂的愛了

I really wanna la-la-la-love you all day

我真的就想每天愛著你


Love is a cure

愛會治癒人

Love is for sure

愛當然是

Oh love might keep us here together

喔愛會盡可能的讓我們待在一起

Might be the one

可能成為彼此的唯一

Jump in a gun

不要太急

But I feel like love can last forever

但我想愛可以直到永遠

So love again and again, yeah

所以一次又一次的愛


Let's make some noise

讓我們製造噪音狂歡吧

Give it away

把煩惱丟去一邊

You call me craze

你讓我陷入瘋狂

That's why you stay, oh

這就是為什麼你待在我身邊


Takes love to know love, doesn't it

帶著愛去了解愛 不是嗎

Maybe we should love for the fun of it?

還是我們應該為了快樂而去愛

Ooh baby for the fun of it

喔寶貝為了快樂去愛

La-la-la-la-la-love you all day like

就像一整天都愛著你

Takes love to know love, doesn't it

帶著愛去了解愛 不是嗎

Maybe we should love for the fun of it?

還是我們應該為了快樂而去愛

Ooh baby for the fun of it

喔寶貝為了快樂而去愛

La-la-la-la-la-love you all day

愛你一整天


Wild love

瘋狂的愛

Ooh will you give me wild love?

喔你會給我你瘋狂的愛嗎

Ooh I got your wild love

喔我得到你瘋狂的愛了

I really wanna la-la-la-love you all day

我真的想愛你一整天


Love might be our redemption

愛可能是我們的救贖


Takes love to know love, doesn't it

帶著愛去了解愛 不是嗎

Maybe we should love for the fun of it?

還是我們應該為了快樂才去愛

(Love might be our redemption)

(愛可能是我們的救贖)

Ooh baby for the fun of it

喔寶貝樂在其中吧

La-la-la-la-la-love you all day like

就想愛你一整天

Takes love to know love, doesn't it

帶著愛去了解愛 不是嗎

Maybe we should love for the fun of it?

還是我們應該為了快樂才去愛

(Love might be our addiction)

(愛可能會讓我們上癮)

Ooh baby for the fun of it

喔寶貝樂在其中吧

La-la-la-la-la-love you all day

我會愛你每一天


Wild love

瘋狂的愛

Ooh I got your wild love

我收到你瘋狂的愛

Ooh will you give me wild love?

你會給我你瘋狂的愛嗎

I really wanna la-la-la-love you all day

我真的想愛你每一天


Love might be our redemption

愛可能是我們的救贖

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Channn57 的頭像
    Channn57

    Channn57的部落格

    Channn57 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()